Kuo anksčiau ir tinkamu būdu vaikai ima mokytis naujos kalbos, tuo greičiau ir geriau ją išmoksta nepakenkdami savo gimtajai kalbai. Vaikai kitos kalbos Eurekoje mokosi tokiu būdu, kokiu išmoko savo gimtąją kalbą – tai yra natūraliai, nesąmoningai ją perimdami iš kalbinės aplinkos, komunikacinių situacijų. 2–5 metų vaikas dar nėra pasirengęs mokytis gramatikos taisyklių, jam geriausiai sekasi įsiminti tai, kas siejama su asmeniniu patyrimu, o kalbos mokytis – aktyviai veikiant, žaidžiant, bendraujant, vartojant kalbą. Esame įsitikinę, jog vaikai, mokantys daugiau nei vieną kalbą, pasižymi geresniais skaitymo, rašymo, kognityviniais, intelektiniais gebėjimais bei geresne atmintimi, todėl vyresnėse klasėse jiems geriau sekasi mokytis.
Mes siekiame, kad vaiko žodynas būtų išraiškingas ir platus, kad vaikas mokėtų aiškiai reikšti savo mintis, jausmus ir išsakyti savo nuomonę. Vaikų bendravimą su bendraamžiais ir suaugusiais ugdome žaidybiniais metodais. Nestandartinės ir mažiesiems patrauklios ugdymo priemonės gerina vaikų žodyną, tarimą, intonaciją, sakinių nuoseklumą ir užtikrina sėkmingą bendravimo įgūdžių panaudojimą praktikoje. Didelį dėmesį skiriame susikoncentravimui. Šių tikslų Eurekos vaikai pasiekia dėmesingumo žaidimais, klausydamiesi įdomių pasakų ir istorijų, jas patys kurdami. Ritminių edukacinių eilėraščių pagalba mūsų vaikai mokosi pajausti rimą, žodžių žaismą bei jų skambesį. Esame įsitikinę, kad kuo daugiau suteiksime galimybių vaikams išgirsti ir išreikšti savo mintis, tuo geriau jie pažins pasaulį.
Eurekoje sudarydami jaukią raidžių aplinką, siekiame formuoti meilę knygoms ir natūralią mažojo atradėjo motyvaciją skaityti. Jeigu vaikas anksti supras, jog skaitymas – tai raktas į nepaprastą knygelių pasaulį ir galimybė pačiam perskaityti mėgstamą pasaką – tai vaikui taps akstinu greičiau pasiekti norimo rezultato ir tapti skaitytoju. Mes kasdien klausomės mokytojos skaitomos pasakos prasidėjus poilsio metui, vakaro bibliotekos metu skaitome knygas drauge, kontekstinių savaitės temų metu analizuojame knygas ir pasakų personažus, perpasakojame girdėtas istorijas, kuriame savo personažus, organizuojame vaikiškų knygų pažinimo renginius.
Siekiame, kad Eurekos atradėjai gebėtų ne tik įvardinti žodžius, bet ir juos užrašyti. To mokomės mažais žingsneliais: pradžioje bandome atkartoti mokytojo parašytus simbolius, raides, formas ir skaičius, vėliau mėginame juos įvardinti ir užrašyti patys. Kad būtų įdomiau – ieškome unikalių žaidybinių būdų tai daryti – rašome ant sniego, smėlio ar šviesos stale pabirusių ryžių, bandome nulipdyti 3D figūras ir pan. Pirmaisiais mėnesiais bendromis pastangomis rašome žodžius, o kai vaikai prisijaukina pieštukus, pradedame rašymo meno kelionę.