Kuo anksčiau ir tinkamu būdu vaikai ima mokytis naujos kalbos, tuo greičiau ir geriau ją išmoksta nepakenkdami savo gimtajai kalbai. Vaikai kitos kalbos Eurekoje mokosi tokiu būdu, kokiu išmoko savo gimtąją kalbą – tai yra natūraliai, nesąmoningai ją perimdami iš kalbinės aplinkos, komunikacinių situacijų. 2–6 metų vaikas dar nėra pasirengęs mokytis gramatikos taisyklių, jam geriausiai sekasi įsiminti tai, kas siejama su asmeniniu patyrimu, o kalbos mokytis – aktyviai veikiant, žaidžiant, bendraujant, vartojant kalbą. Esame įsitikinę, jog vaikai, mokantys daugiau nei vieną kalbą, pasižymi geresniais skaitymo, rašymo, kognityviniais, intelektiniais gebėjimais bei geresne atmintimi, todėl vyresnėse klasėse jiems geriau sekasi mokytis.
- 1. Pasaulio pažinimas
- 2. Kritinis mąstymas ir problemų sprendimas
- 3. Loginis mąstymas ir skaičiavimas
- 4. Kūrybiškumas
Eurekoje daug laiko praleidžiame tyrinėdami mus supančią aplinką. Esame įsitikinę, įdomus ir įtraukiantis pasaulio pažinimas ugdo vaiko sumanumą, kuris būtinas sėkmingam gyvenimui. Mūsų vaikus skatiname smalsiai ir iniciatyviai tyrinėti aplinką naudojantis savo penkiais pojūčiais: regėjimu, klausa, uosle, skoniu ir lytėjimu. Daug dėmesio skiriame ir technologijų pažinimui bei skaitmeniniam raštingumui, kuris suteikia beribes erdves atrasti pasaulį . Kiekviena diena kupina atradimų!
Eurekos ugdymo metodika skatina vaiką mąstyti savarankiškai ir drąsiai, kelti naujas idėjas, ieškoti ir rasti netipiškus sprendimus. Kodėl? Kaip? Kas? Simuliuodami įvairias situacijas, naudodami pasaulio mažinimo metu gautą informaciją, apjungiame į vaiko mąstymo algoritmus, kurie suteikia vaikui galimybę ieškoti atsakymų, suprasti sprendimų alternatyvas ir jų pasekmes. Mums svarbu, kad kiekvienas vaikas gebėtų orientuotis probleminėse situacijose, be to baigdamas mokyklą mokėtų formuluoti mažamečių pasaulį atitinkančius tikslus ir juos įgyvendinti
Eurekoje ypatingai didelį dėmesį skiriame vaikų supažindinimui su skaičiais ir formomis, skaičiavimo įgūdžių tobulinimui, gebėjimui palyginti dydžius, svorius, sumas. Mąstymą ugdome per galvosūkių ir loginių užduočių sprendimą ir skaičiais paremtų tyrinėjimų organizavimą. Eurekoje loginio mąstymo ir skaičiavimo įgūdžiams stiprinti pasitelkiame ir šachmatus bei kitus žaidimus.
Eurekos vaikų kūrybiškumą laviname per piešimą, šokį, dainavimą, pasakojimą, dizainą bei įvairių medžiagų, priemonių ir technologijų panaudojimą. Dinamišku ugdymo turiniu sudarome sąlygas vaikams išbandyti save įvairiose veiklose, sukuriame tinkamą aplinką kūrybai ir mokiname idėjas įgyvendinti įvairiais būdais. Pavyzdžiui, mažytis piešinėlis gali pavirsti knyga, marškinėliais, o gal net ir spektaklio scenografija? Esame įsitikinę, kad kiekvienas vaikas yra puikus kūrėjas, todėl Eurekos uždavinys yra sudaryti sąlygas, kad vaikas tai pajustų.