Komanda

birute

Birutė Mačiulienė, Eurekos vadovė

Ankstyvojo ugdymo mokyklos Eureka vadovė Birutė Kauno technologijos universitete baigė verslo administravimo studijas. Vėliau įgijo ekonomikos magistro kvalifikacinį laispnį.

Dar besilaukdama pirmagimio susidomėjo ankstyvuoju ugdymu bei psichologine vaiko raida ankstyvoje vaikystėje ir kartu su švietimo vadybos profesionalais įkūrė pirmąją ankstyvojo ugdymo mokyklą Lietuvoje – Eurekos Kauno padalinį.

Birutė įsitikinusi, kad ankstyvoji vaikystė yra fenomenalus amžius, vertingas pats savaime. "Šiame gyvenimo etape vaikui dar sunku sukaupti dėmesį, todėl jam svarbu mokytis judant, atrandant, patiriant, žaidžiant ir taip išmokstant vis daugiau naujų dalykų", - mintimis dalinasi Birutė.

Birutė laikosi nuostatos, jog vaikai - tai ne maži žmonės, o dideli pasaulio stebuklai.
DSC_1959

Rūta Kuodienė, ugdymo vadovė

Rūta Vilniaus universitete įgijo lietuvių kalbos filologijos ir reklamos bakalauro kvalifikacinį laipsnį, vėliau susidomėjus švietimo sritimi Vytauto didžiojo universitete įgijo pedagogikos kvalifikaciją, gilindama savo žinias Lietuvos edukologijos universitete – priešmokyklinio bei pradinio ugdymo pedagogikos kvalifikaciją. „Manau, jog tai dar ne pabaiga, nes mokytis ir tobulėti niekada ne vėlu, o atnaujinti ir turtinti žinių bei įgūdžių bagažą taip greitai besikeičiančiame pasaulyje – tiesiog būtina“ – įsitikinusi Rūta, kuri skaičiuoja jau 11-us darbo švietimo srityje metus.

Pastaruosius keletą metų Rūta dirbo ugdymo vadove ir pradinės mokyklos vadove, bei taip pat yra sukaupusi patirtį neformalaus ugdymo srityje.

Rūta tiki, kad ikimokyklinio amžiaus tarpsnis yra nepaprastai svarbus, nes vaikai šiuo laikotarpiu mokosi neįtikėtinai greitai: kalbinių, socialinių, emocinių bei kognityvinių gebėjimų. Per žaidimus, tyrinėjimus, eksperimentus vaikai susipažįstama su mus supančiu pasauliu, todėl nepaprastai svarbu užtikrinti, jog ugdymas šiuo laikotarpiu būtų įvairiapusiškas, darnus bei įtraukiantis, motyvuojantis kasdien sužinoti ir atrasti vis daugiau.

"Vaikai – tai maži stebuklai! Smalsūs, išdykę, gražūs, jie verti ne tik mūsų rūpesčio, bet ir pastangų būti pažinti, todėl reiktų žvelgti giliau ir atsakyti – ką reiškia būti vaiku, o ne tik, ką reiškia vaiką auginti," - įsitikinusi Rūta.
IMG_9932

Radvilė Makaveckienė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Radvilė yra baigusi Vilniaus universitetą ir įgijusi istorijos bakalauro kvalifikacinį laipsnį. Vėliau VDU studijavo pedagogiką ir pradėjo gilintis į mažų vaikų ugdymo ypatumus. Kvalifikaciją tobulino Nihon University (Japonija). Mokytoja myli muziką ir džiaugiasi progomis, kai gali skambinti fortepijonu.

Radvilė tiki, kad ugdytojas, visų pirma, yra moralinis autoritetas, tad siekia ir pati tapti pavyzdžiu, vertu buvimo vaikų tarpe: "užmegzdami pagarba ir savitarpio pasitikėjimu grįstus santykius, mes kuriame aplinką, kurioje saugiai jaustųsi ir atsiskleisti galėtų kiekvienas vaikas".
IMG_1597

Dovilė Šiškevičiūtė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Dovilė studijuodama Klaipėdos Universitete ištęstinių psichologijos studijų III kurse pradėjo dirbti su 1-5 metų vaikais. Studijų metu įgytos žinios kartu su trečius metus trunkančia darbo patirtimi padėjo pažinti ir suprasti skirtingo amžiaus vaikų poreikius bei raidos ypatumus. Dovilė teigia, kad dirbdama su vaikais įsitikino, jog ikimokyklinio amžiaus periodas yra jautrus ir reikšmingas ugdyti bei susiformuoti charakteriui, asmenybei, tinkamiems įpročiams. Ji tiki, kad suaugusiojo užduotis yra ugdyti emociškai lankstų, savarankišką ir atsparų gyvenimo iššūkiams žmogų. Dėl to stengiasi kiekvieną dieną mažuosius išklausyti, išgirsti ir drąsinti kalbėti. Taip jie pažįsta save ir pasaulį, tampa pajėgūs jį keisti. Kartu mano, kad tai padeda vaikams suprasti asmeninius norus bei poreikius , mokytis juos patenkinti atsižvelgiant į kitų interesus.
Dalį savo laisvalaikio Dovilė skiria savanorystei „Jaunimo linijoje". Jos teigimu, savanorystė kelia pasitenkinimą, nes ji nori būti naudinga žmonėms. Taip pat be galo malonu priklausyti bendruomenei, kurią vienija rūpestis kitais.
IMG_9895

Vilma Butkuvienė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Vilma 14 metų dėstė lietuvių kalbą ir mokė vaidybos gimnazistus. Režisavo didelius mokyklinius spektaklius, miuziklius, su bendraminčių komanda dalyvavo projektuose, konkursuose.
Bet per šešerius savo dviejų berniukų auginimo metus susidomėjo ankstyvuoju ugdymu. Pati pradėjo kurti žaislus mažiesiems, vesti užsiėmimus darželiuose ir mokyklėlėse.

Vilma įsitikinusi, kad ankstyvajam ugdymui svarbiausias kokybiškas žaidimas su vaikais. Žaidžiant galima pažadinti kūrybines galias, susipažinti su pasauliu, ugdyti pamatines žmogiškąsias vertybes.
IMG_9883

Laura Selenytė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Skaičiuodama penktuosius darbo su ankstyvojo amžiaus vaikais metus, Laura džiaugiasi supratusi – kiekviena diena gali būti džiaugsminga. Bičiulystė su mažaisiais atradėjais dieną paverčia be galo įdomia, prasminga ir unikalia. Laura ypatingą dėmesį skiria mažųjų emocinei raidai – nuolat ieško veiklų, kurios skatintų vaikus atsiskleisti, kalbėtis bei reikšti savo emocijas.

Laisvalaikiu mokytoja mėgsta tapyti ir gali pasidžiaugti įspūdinga savo meninių darbų kolekcija. Gal todėl išskirtinė Lauros ugdymo ypatybė – gebėjimas organizuoti ugdymą kūrybiškai, laisvai, nuolat ieškoti ir atrasti naujų, neįprastų ugdymo būdų. Mokytoja tiki, kad vaikų ugdyme svarbus ir judumo vaidmuo mokymosi procese, todėl organizuoja judrias ugdomąsias veiklas, kontekstines išvykas.

Laura įsitikinusi - pedagogas turi atliepti kiekvieno vaiko poreikius ir jeigu vaikas negali išmokti to, kaip mes mokome, galbūt mes turėtumėme išmokti, kaip jie mokosi.
IMG_0600

Silvia Represas Pateiro, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Studijuodama socialinius mokslus ir psichopedagogiką Ispanijoje, Santiago de Compostela Universitete, Silvija suprato ankstyvojo ugdymo svarbą sveikam asmenybės vystymuisi. Auklėjimo, mokymo ir mokymosi psichologiją tiriantis mokslas Silviją paskatino magistro studijas tęsti medicininės antropologijos ir tarptautinės sveikatos srityje. Įgijusi magistro diplomą Taragonoje, Silvija įsitikino - psichinė sveikata itin svarbi asmenybės raidai.

Mokytoja turi patirties dirbant su šeimomis bei specialiųjų poreikių vaikais. Ypatingą dėmesį savo profesinėje praktikoje ji skyrė emociniam intelektui, socializacijai ir ryšio su aplinka pažinimui.

“Pirmieji žmogaus gyvenimo metai yra kertiniai asmenybės, pasitikėjimo savimi, ryšio su pasauliu suvokimui” - teigia Silvija. Mokytoja tiki, kad viską įmanoma pasiekti jei protas ir kūnas veikia darnoje. Silvijos misija - padėti ir vesti vaikus šioje įdomioje ir linksmoje gyvenimo kelionėje.
IMG_9877

Justė Petkuvienė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Justė Vilniaus universitete įgijo molekulinės biologijos bakalaurą.
Studijuodama paskutiniame bakalauro kurse ji pradėjo dirbti ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ir įkvėpta darbo pasiryžo gilintis į pedagogikos subtilybes bei įgijo biologijos mokytojos kvalifikaciją Vilniaus universitete.

Pasak Justės, kiekvienas vaikas yra unikalus, o smagiausia kiekvieną dieną matyti vaikų progresą ir augimą. ,,Ne tik mes mokome vaikus, bet daug ko išmokstame iš jų“.
farah mohammed

Farah Mohammed, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Farah Mohammed per visą savo profesinę karjerą dirbo anglų kalbos mokytoja su skirtingomis ​​amžiaus grupėmis. Nuolat tobulėdama susidomėjo ankstyvuoju vaikų ugdymu ir vaiko psichologine raida. Vėliau Farah pradėjo mokytis įvairių ankstyvojo ugdymo pedagogikų ir savo patirtį įgyvendino dirbdama ankstyvojo ugdymo mokyklose ir darželiuose. Jos aistra kūrybai paskatino atrasti įvairius būdus kaip mokyti anglų kalbos jaunuosius atradėjus, pavyzdžiui, mokymasis lauke, teatro elementai pamokose, menai. Mokytoja visą savo dėmesį ir energiją skiria įdomiam ir linksmam anglų kalbos mokymui: interaktyviems ir įtraukiems metodams.

Farah mano, kad vaikai turi unikalią galimybę išmokti daugelio dalykų, jei mokytojas naudoja tinkamus mokymo metodus.
IMG_9880

Aistė Marija Liubinaitė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Baigusi studijas Vilniaus kolegijoje, Menų ir kūrybinių technologijų fakultete ir įgijusi Šokio pedagogikos bakalaurą, Aistė pasirinko mažo vaiko ugdymo ir auklėjimo profesinį kelią. Dirbdama ikimokyklinio ugdymo įstaigoje su 1,5 – 5 metų vaikais mokytoja suprato, kad kiekvieni vaiko metai yra išskirtiniai ir ypatingi. Į darbą Aistė žiūri atsakingai bei kūrybiškai ir siekia dalintis savo žiniomis bei kurti geresnę ateitį.
Aistė tiki, kad vaikai, kaip ir suaugusieji, kiekvienais metais susiduria su daugybe savęs bei aplinkos pažinimo iššūkių, o mokytojo misija – padėti jiems šiuos iššūkius įveikti.

Aistė laikosi nuostatos, kad reikia džiaugtis kiekviena diena, ugdyti vaikus su pagarba, kantrybe ir meile.
ą

Elija Tamošiūnaitė, ankstyvojo ugdymo mokytoja

Ankstyvojo ugdymo mokytoja Elija Lietuvos Muzikos ir teatro akademijoje įgijo meno vadybos bakalaurą. Dar studijuodama paskutiniame kurse ji pradėjo dirbti ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Smalsuolių ugdymas ir auklėjimas paskatino Eliją tęsti šią nuostabią žinių ir atradimų kelionę kartu su mažaisiais ir po studijų baigimo.

Vaikai Eliją įkvėpia rasti laimę smulkmenose, grožį paprastume ir vidinę laisvę kūrybai įvairioms veikloms atlikti. Ji jaučiasi dėkinga, jog kiekvieną dieną gali augti kartu su vaikais.

Elija tiki, kad vaikai yra mūsų visų, suaugusiųjų, atspindys.
IMG_9896

Dalia Skučaitė, jaunesnioji mokytoja

Dalia du metus dirbo auklėtoja ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Ji save pristato kaip kūrybingą ir kupiną idėjų asmenybę. Dirbant pedagoginį darbą su labai dideliu užsidegimu Dalia stengiasi kuo daugiau išmokti ir kaupti žinias apie vaikų ugdymą. Apie vaikų ugdymą ir vaikų psichologiją žinių semiasi įvairiuose praktiniuose seminaruose bei literatūroje. Dalia ypatingai domisi smulkiosios motorikos nauda ir svarba vaiko kalbai. Pasak Dalios vaiko ugdyme, ypač ankstyvąjame, svarbiausia nuoširdus bendravimas su atvira, šilta širdimi ir aplinkos pažinimas per potyrius bei žaidimus. Dalia džiaugiasi pačiais mažiausiais dalykais, o tai daryti mokosi iš vaikų.

Dalia tiki, kad ne tik mes mokome vaikus, bet dar daugiau kiekvieną dieną mes išmokstame iš mažųjų.
IMG_9805

Laura Aleksandravičiūtė, jaunesnioji mokytoja

Laura studijavo Lietuvos Edukologijos universitete ir įgijo biologijos bakalauro laipsnį. Žinias toliau gilina Lietuvos sveikatos mokslų universitete, žmogaus ir gyvūno sąveikos magistro studijose. Laura ypač domisi kaniterapijos nauda, todėl šia tema geba puikiai sudominti vaikus ir atsakyti į jų klausimus. Ji tiki, kad nuo pat ankstyvojo ugdymo reikia diegti atsakingą požiūrį į mus supančia aplinką. Juk vaikai mūsų mažieji pagalbininkai ir didieji ateities kūrėjai.

Laura laikosi nuostatos ̶- pedagogas privalo padėti kiekvienam ugdytiniui pasiekti poreikių piramidės viršūnę.
2

Erika Eitmantytė, jaunesnioji mokytoja

Jaunesnioji mokytoja Erika – ankstyvojo ugdymo entuziastė, šiuo metu Vilniaus universitete Vaikystės pedagogikos studijose gilinanti žinias apie mažo vaiko ugdymo ypatumus.

Nuo pat mažens ji žinojo, kad savo darbą sies su vaikais: „Šios svajonės siekiu mažais žingsneliais ir po truputį tai tampa realybe“ – šypsosi Erika.

Jaunesnioji mokytoja tiki, kad studijos ir darbas ankstyvojo ugdymo mokykloje Eureka - tai galimybės artimiau susipažinti su vaiko raida.

Erikos teigimu, kiekvienas vaikas išskirtinis: „Mes, mokytojai turime pastebėti kiekvieno vaiko stipriąsias puses ir sudaryti sąlygas, kad jos taptų mažųjų atradėjų talentais“, - teigia Erika.
Dariius Armanavičius

Darius Armanavičius, teatro mokytojas

Darius - profesionalus režisierius „Nykštuko“ lėlių teatro vadovas. Dažniausiai pats savo spektakliams rašo scenarijus, režisuoja, kuria scenografiją ir lėles. Darius įsitikinęs - teatras daug duoda vaikams. Svarbiausia – per spektaklius ugdomas estetinis žiūrovo skonis ir moralinės nuostatos. Tačiau tikėtis, kad vaikai spektaklius supras lygiai taip pat kaip suaugusieji, neverta. Kiekvienas vaikas iš spektaklio „pasiima“ tai, kas jam tuo metu įdomiausia. „Kartais vaikai spektaklyje mato ne siužetą, jiems įdomiau, pavyzdžiui, kaip šviečia prožektoriai. Todėl paklausus, apie ką buvo, jie negali atsakyti, nes ,,studijavo“ visai kitus dalykus, apie kuriuos suaugusieji net nepagalvojo. Be to, nereikia pamiršti, kad teatras, kitaip nei kinas, yra gyvas, todėl žiūrovams būna labai malonu ten būti“, – sako Darius. Dauguma vaikiškų spektaklių yra daugiasluoksniai, tad įdomūs visiems: vaikams rodomas vienas planas, suaugusieji „perskaito“ potekstes, kurių vaikai dar nepastebi.

Darius laikosi nuostatos - vaikams svarbu patirti kuo daugiau įspūdžių ir emocijų.
jurgita stravinskiene

Jurgita Stravinskienė, dailės mokytoja

Kiek Jurgita save pamena, visada norėjo kurti. Nuo pat mažų dienų piešė, klijavo, lipdė, konstravo...Neatsitiktinai gyvenimo kelias atvedė į studijas Dailės akademijoje, kurias vainikavo menų magistro diplomas, šiek tiek vėliau studijos Vytauto Didžiojo universitete ir įgytas edukologijos magistro laipsnis, ugdymo organizavimo specialybė. Žinios įgytos studijų metu bei palaipsniui sukaupta patirtis, auginant tris nepaprastus vaikus ir kiekvieną dieną dirbant su smalsiais, be galo kūrybingais vaikais gimnazijoje, vedant mokymus suaugusiems, seminarus pedagogams, leido suprasti, kad menas - tai ne tik kūryba, orientuota į rezultatą. Menas - ne tik estetikos ar įvairių technikų išmanymas ir įvaldymas, bet ir procesas, kurio metu tiek vaikas, tiek suaugęs atranda neatrasta, patiria kūrybos džiaugsmą, atsipalaiduoja, nurimsta, įgyja pasitikėjimo savimi ir kitu, patiria ir išgyvena sėkmę ir turi galimybę geriau save pažinti. Galų gale, menas gali būti be galo linksmas, džiaugsmingas ir šmaikštus, tokiu būdu kūryba ir mažyčiai atradimai tampa pačiu tikriausiu stebuklu.

Jurgita nuoširdžiai tiki, kad niekada žmogus nebūna toks gražus, koks jis būna kurdamas.
darius daugininkas

Darius Daugininkas, sporto žaidimų mokytojas

Darius Daugininkas – kūno kultūros pedagogas, baigęs Lietuvos sporto universitetą, fizinio ugdymo ir sporto studijų programą. Taip pat baigtos magistro studijos, sporto fiziologijos ir genetikos programa, įgytas biologijos magistro laipsnis. Darbo patirtis pradėta kaupti, einant neformaliojo ugdymo kūno kultūros mokytojo pareigas, lopšelyje – darželyje „Mažylis“. Lietuvos sporto universiteto „Sportas visiems“ programos stipendijos laimėtojas. Sportas, neatsiejama gyvenimo dalis. Pagrindinės sporto šakos: tinklinis, stalo tenisas, lengvoji atletika, tačiau yra išbandęs praktiškai visas sporto šakas, nes geras pedagogas turi būti universali asmenybė.

Darius laikosi nuostatos - kiekvienas vaikas yra unikalus, nei vieno negalima matuoti pagal šabloną. Reikia leisti jam susikurti savąjį ir padėti jį brandinti būtent mokykloje. Sportas, puiki terpė formuoti asmenybę ir jos charakterį. Daugiau proto ramybės, daugiau kūno judesių, daugiau puikių asmenybių.
jurga juzenaite

Jurga Juzėnaitė, muzikos mokytoja

Muzikos mokytoja Jurga Klaipėdos universitete baigė muzikos mokytojos ir chorvedės specialybes. 16 metų dirba su įvairaus amžiaus vaikais. Jurga tiki, jog vaikai draugauti su muzika turi pradėti nuo pat pirmųjų dienų, žadinant mažųjų dėmesį garsui. Jurga žino, jog vaikams patinka tik vaizdžios ir žaismingos muzikinės užduotys. Žaisti, pasitelkus muziką, yra šaunu. Tuomet vaikai yra laisvi, geba improvizuoti. Su Jurga vaikai atidaro duris į muzikos pasaulį - gyvais garsais, negirdėtais garsais, muzikinių įspūdžių įvairove. Atranda muzikines nuotaikas, spalvas, skatina vaikus išreikšti savo emocijas. Per muziką lavėja vaiko fantazija, kūrybiškumas. Jurga teigia, jog per muzikinę veiklą vaikai kaupia muzikinius įgūdžius bei lavina muzikinius gebėjimus: klausą, judesių ritmiškumą ir jų derinimą. Vaikai groja įvairiausiais daiktais bei instrumentais.

Jurga tiki, kad improvizacija, teigiamos emocijos kuria saugią erdvę muzikiniams atradimams bei vaiko meninei saviraiškai skleistis.
IMG_0457

Agnė Gurkšnė, psichologė

Agnė Lietuvos edukologijos universitete įgijo psichologijos bakalaurą, o vėliau - Vilniaus universitete magistro kvalifikacinį laipsnį. Studijų metu Agnė suprato, jog jos pašaukimas yra darbas su vaikais, todėl vos baigusi studijas savo profesinę karjerą pradėjo dirbdama terapiaute ir ugdydama vaikučius turinčius specialių poreikių. Agnė taip pat dirba medicinos psichologe Vaiko raidos centre, kur atlieka vaikų psichologinę diagnostiką, konsultuoja vaikučius ir tėvelius.

Agnės manymu, mažieji sugeba mokytis naujų dalykų daug greičiau nei suaugusieji. Todėl psichologė itin džiugiai jiems padeda įveikti užklupusius sunkumus. Pagalbos vaikui procese itin didelę svarbą skiria bendradarbiavimui su tėvais ir mokytojais.

Agnė tiki, kad santykyje su kitu žmogumi vaikai daug noriau tobulėja.
FB_IMG_1611945984207 (1)

Liutaura Alkimavičiūtė, jaunesnioji mokytoja

Jaunesnioji mokytoja Liutaura baigė medicinos krypties mokslus Kauno kolegijoje ir įgijo ergoterapijos profesinį bakalauro laipsnį. Mokytoja kurį laiką gyveno Kroatijoje, kur dirbo su specialiųjų poreikių vaikais bei paaugliais, o grįžusi į Lietuvą dirbo su naujagimiais bei 2-6 m. amžiaus smalsuoliais. Liutaura myli vaikus ir siekia, kad jos pateikiamas ugdymo turinys būtų įdomus ir įtraukus, tai jai padeda įgyvendinti jos domėjimasis psichologijos mokslu.

Liutaura įsitikinusi, jog vaikai yra pats brangiausias turtas Žemėje, todėl privalome investuoti visą savo laiką bei jėgas nuo pat gimimo, kad užaugintume sveiką bei dorą Žmogų.